úvod » fórum

Forum

Pokecejte s khru i s ostatními...
Přidat svůj vzkaz

jméno
vzkaz
antispam - kolik je dva krát dva?

Jj 21.12.2013 - 13:57:53 (*.45.97.142)

Petr: jojo, nábor je celoročně.

Petr 20.12.2013 - 21:08:11 (*.143.170.92)

Ahoj, berete ještě nováčky na MMA?

Andy 19.12.2013 - 15:14:43 (*.109.139.87)

Ahoj , před 4 lety jsme začali podporovat K-1 a českou bojovou scénu.srovnejte kam se turnaj a ostatní akce posunuli .4 roky práce jsou vydět a pro kulky odkud koly děláme maximum.Koukněte někdy kdo a co dělá co tomu věnuje a jen nekrytyzujte a už vůbec ne jen proto kdo pořádá ( záštita ČSFU - WAKO ) .Neručím za každého rozhodčího ale kde je Yangame Group je to čistý ,jinak jsme rádi za muay thai,mma a letos to bylo co do bojovníků a stylů super. Škoda že špičkový zápasníci, trenéři z ČECH nedržej přisobě .

Andy 19.12.2013 - 15:13:16 (*.132.32.42)

moje myšlenka a to proč to celé dělám je přivést co nejvíce zahraničních závodníků ,můj cíl je 50-100 zahraničních závodníků.Kluci pak budou moc nabrat zkušenosti jednak s pyramidama ,ale hlavně zápasit s kvalitníma soupeřema ze zahraničí,dobré zápasy je posunou na ME,MS které jsou zcela zdarma ( hradí ČSFU a pomáhame my ) pokut na WAKU udělaj výsledek je to podle mě dobrej začátek do profi .Rozhodčí bereme i zahraniční a makám natom aby vše bylo jak má ,kvalifikace byla na 3 ringy a pak finále to je 25 rozhodčích .jinak dík za názor

spejbl 19.12.2013 - 15:12:07 (*.191.190.7)

ahoj honzo, jako dlouholetý bojovník a reprezentant se starám hlavně o akce cmta a svoje profesionální zápasy. Mčr K1od ČSFU je podle mě uměle vytvořený titul nevalné hodnoty, toť vše. Proto to bojkotuji nejen jako divák, ale ani nemám chuť tam stavět svoje bojovníky ze spejbl gymu. Nesmyslný bodování na tlačítka a rozhodčí, kteří tomuto stylu absolutně nerozumí to jasně potrvzují. Promiň je to jen můj názor a nikomu to necpu, ale když jsi se zeptal, tak ti tady u sebe na stránkách rád odpovím.

Honza 19.12.2013 - 15:10:30 (*.247.181.162)

Ahoj, píšete, že máte neustále nábor, přesto se raději zeptám, můžu přijít, podívat se a zacvičit si? Hledám v Praze nějaký klub thaj. boxu a ten Váš se mi líbí nejvíc. Díky za odpověď. Honza.

Trener Biceps 19.12.2013 - 15:02:56 (*.180.11.247)

"Cvičím doma a mám k dispozici pouze jednoruční nakládací činky a univerzální lavičku. Mohu za těchto podmínek počítat s nárůstem svalové hmoty? Lze s využitím pouze jednoručních činek sestavit plnohodnotný, efektivní trénink?" Takto by se daly shrnout dotazy mnoha cvičenců, kteří z jakýchkoliv důvodů nechodí do komerčních posiloven, a přesto chtějí cvičit, a to v domácích podmínkách. Já osobně vždy každému rozmlouvám cvičit doma, protože jsem na "vlastní kůži" zažil, že na první pohled ideální situace z hlediska úspory času a naprosto svobodné volby, kdy budu cvičit (bez ohledu na provozní dobu fitka), se obrací proti samotnému cvičenci. Ano, možnost cvičit kdykoliv je velmi lákavá, ale právě z toho důvodu se často stává, že trénink člověk neustále odkládá, stále má na práci důležitější věci a nakonec se k tréninku ani nedostane… Ale to vůbec neznamená, že není možné využít v podstatně větší míře jednoručky i v posilovně, kam chodíte cvičit. A právě tento článek Vám má dodat potřebné argumenty k jejich použití nejenom v období rýsování či tvarování svalové hmoty, kdy se jejich důležitost podstatně zvyšuje, ale i v objemovém tréninku. Je totiž velmi vhodné občas nahradit základní vícekloubové tahové a tlakové cviky, které děláme běžně s velkou činkou, právě jednoručními činkami. A budete mile překvapeni, jak odlišným způsobem, byť se může jednat o prakticky stejný cvik, svaly reagují. Změna je totiž život... V zásadě platí, že téměř každý cvik, při kterém běžně používáme velkou činku, můžeme plnohodnotně nahradit použitím jednoručních činek. A každému je jasné, že obráceně to neplatí, a tedy spektrum používaných cviků s jednoručkami je mnohem větší než s velkou činkou. Symetrie, vyváženost rozvoje svalových partií - to jsou základní atributy kulturistické a esteticky rozvinuté postavy, na kterých bychom měli stále a usilovně pracovat. A právě v tom nám zcela zásadně pomáhají jednoruční činky! "Nobody is perfect" - závěrečná věta ze slavné americké komedie Někdo to rád horké se dá jistě vztáhnout na kohokoli z nás, protože nikdo se dokonalý nenarodil, ale díky kulturistice se o to většina z nás snaží (s větším či menším úspěchem). Pokud bychom se měli vyjádřit přesněji, tak pomocí jednoruček se můžeme úspěšně snažit o odstranění stranové, pravolevé asymetrie. Co to znamená? Pokud bychom proťali naše tělo pomyslnou kolmicí přesně uprostřed, tak nikdy nebude pravá a levá strana těla totožná, tedy zrcadlově symetrická - vždy najdeme nějaké rozdíly. Všechny svaly, které v kulturistice procvičujeme, jsou totiž párové, ať na končetinách, nebo na trupu, a rozdíly mezi nimi by měly být minimální. Při použití velké činky nevědomky přenášíme zátěž více na silnější stranu a to vede naopak k prohlubování asymetrie, a to jak v síle, tak v objemech svalů. Samozřejmě takový kulturista si velmi snižuje šance na dobré umístění. Symetrie není důležitá jenom z estetického hlediska, "lahodící našemu oku", ale je zajímavé, že nositel symetrické postavy (a platí to i pro obličej) zvyšuje svoje šance v konkurenčním boji o druhé pohlaví... Pokud tedy zařazujeme cviky s jednoručními činkami, tak si můžeme být jisti, že svaly na obou procvičovaných stranách dostávají zcela identickou zátěž. A co víc, pokud chceme upřednostnit slabší sval, tak můžeme zvýšit intenzitu jeho procvičování zařazením dvou či tří sérií určitého cviku pouze s jednou jednoruční činkou navíc. Pokud zjistíte nevyváženost ve svalovém rozvoji, tak neváhejte a okamžitě na tuto partii zařaďte cviky s jednoručními činkami na úkor cviků s velkou činkou! Po několika týdnech takového tréninku můžete očekávat nejenom zlepšení, ale i vyrovnání této disproporce. Jednoruční činky nám umožňují také větší rozsah pohybu, což lze zvláště pozitivně kvitovat v momentě maximálního protažení. Zvláště pro svaly s tendencí ke zkracování je zařazení cviků s jednoručkami dvojnásob přínosné (například prsní svaly). Můžete si porovnat klasický bench-press a tlaky s jednoručkami na rovné lavici - ty mohou být mimochodem velkým přínosem ke zlepšení výkonu právě v bench-pressu, a to posílením prvotní fáze zdvihu. Jednoruční činky nám také umožňují podstatně větší počet variací téhož cviku jak při tahových, tak tlakových cvicích, které jsme jinak zvyklí dělat s velkou činkou. Tyto možnosti jsou samozřejmě různé cvik od cviku a je třeba vždy daný pohyb analyzovat i pocitově různým postavením i vytáčením paží i v průběhu provedení cviků Abychom pouze neteoretizovali a článek měl i praktický výstup, tak níže uvádím čtyřtýdenní trénink celého těla (fullbody), pro jehož aplikaci nepotřebujete nic více než nakládací jednoruční činky a rovnou lavičku. Pro domácí použití zcela ideální, ale takovýto trénink samozřejmě nepředstavuje pouze "východisko z nouze", ale může být přínosem i pro ty, co chodí do fit centra. Zvláště ve špičce návštěvnosti si vystačíte opravdu s minimem nářadí a nemusíte se tlačit u přístrojů a laviček. Trénujte tři dny v týdnu, ale nikdy ne dva dny za sebou - například pondělí, středa, pátek, nebo úterý, čtvrtek, sobota. Každý tréninkový týden se mírně zvyšuje stupeň obtížnosti, mění se rozsahy počtu opakování a pauzy mezi sériemi. V podstatě se tedy žádný trénink neopakuje. Všechno, co tedy potřebujete, jsou jednoruční činky a rovná lavička. Tak vzhůru do toho!

Alex93 19.12.2013 - 15:01:03 (*.180.11.247)

Sám trenuju ráno, ne sice takhle brzy, většinou kolem půl 10 či 10 hodiny. A jelikož jsem chudý student, který na doplňky moc nedává, dávám si buďto tvaroh, nebo nějaké ovoce, většinou mandarinky či jablka. Menši rozcvička max 5 min a jedu. T

Marek 19.12.2013 - 14:58:41 (*.25.193.235)

Zajimavé. Sám cvičím ráno. Do fitka chodím na 7:00 vstávam nejpozdeji v 6 ale spíše se probouzím i bez budíku dříve (vykoupeno tím že chodím zpravidla spát již 21:30-22:00) Ráno si dávám nalačno ihned po probuzení 1-2 lžičky čistého medu a následně BCAA. Zpravidla si dám i např. řekněme 10 kuliček hroznového vína, půl jablka nebo podobně (záleží jaký trénink mne čeká - před tréninkem nohou bych to nevydýchal a asi bych vrhnul). V posilovně začínám rozcvičkou 5-10 minut protahování. Já vím není to ideální a tělo by si zasloužilo více, ale je potřeba fitko skloubit s prací a tak aerobka zůstává až na odpoledne/večer. Po tréninku (cca 60minut) si dávám v šatně BCAA a ovoce (pomeranč,banán zpravidla) Po cestě do práce pak vypiju Protein spolu s Maltoxem (takový vlastní gainer) a podle potřeby ještě sním kousek ovoce nebo již nic. Cvičím tak již několik let z prostého důvodu a to je přítelkyně. Kromě fitka mám spoustu dalších aktivit (běh,horolezení,squash a v zimě bazén, v letě kolo) a kdybych mizel večer ještě do fitka asi by se se mnou definitivně rozešla (už tak to mám na taliři pořád). Pohyb miluju a ráno bez posilovny si pomalu neumím představit ikdyž přiznejme si, ne vždy je to výkon na který bych byl pyšný, ale to je věcí psychiky. Co na sobě ovšem pozuruju je skutečnost, že v odpoledních hodinách 14-16 +- se u mne dostaví jakýsi `overpowered` efekt, kdy mám pocit, že vlézt teť do fitka zvedám tak o 10% víc minimálně - prostě takový pocit nezničitelnosti. Jen škoda že tou dobou hold pracuju :D Hmm to vypadá že píšu vlastní článek... shrnuto a podtrženo pro mne ranní cvičení představuje normu ba dokonce východisko a nevidím v něm negativa.

hektor261@azet.sk 19.12.2013 - 14:56:38 (*.83.151.26)

dobry večer chcem sa spytať či nerobyte aj zapasy ocenene finančnou proviziou?.surne potrebujem peniaze a ak by ste mali niečo rad by som sa bojoval hoc aj v klietke.dakujem za odpoved.

Andrea 19.12.2013 - 14:55:19 (*.172.30.4)

Dobry den, je toto cvicenie vhodne aj pre 40-rocnu zenu s nadvahou /114kg/? Dakujem Andrea

Martin S 19.12.2013 - 13:27:22 (*.48.36.34)

To: Trenér C.Dipold. Podobnou odpověď jsem zde čekal. Je mi jasné jen jedno že jsi příjdu za trénovat!